Monday, January 6, 2014

Ghita ciobanu', erou national....NOT !!!


   Astazi am reusit sa vad un titlu de "stire" care m-a facut sa ies din letargie si sa scriu din nou pe blog. In timp ce navigam pe pagina Gazetei Sporturilor, am vazut in lateral urmatorul titlu, care te redirectiona spre un alt site. Nici nu m-a interesat care, nu am dat click dar titlul era urmatorul : Fosta iubită a lui Ogică, în tandreţuri cu Ghiţă Ciobanul. Uite cum îl alintă Mihaela Belciu pe cel mai cunoscut om din ţară!



Ce mi se pare atat de interesant? Pai rar mi-a fost dat sa vad adunate intr-un titlu relativ mic, atatea non-valori. Cine mortii ma-sii e Mihaela Belciu? Cine e Ogica sau mai nou, cel mai cunoscut om din tara, Ghita Ciobanu? Chiar nu mai sunt subiecte in presa din Romania, chit ca e de scandal sau nu (defapt in Romania exista DOAR presa de scandal) daca au ajuns subiecte de stiri asemenea specimene? Acest Ogica apare de ani de zile pe la televiziuni sa-si dea cu parerea despre orice rahat se intampla in tara asta. Numai Monica Tatoiu il mai intrece, ca numar de aparitii si subiecte. Capusa asta care se hraneste cu prostia romanilor care rup audienta in doua cand apare "playboy-ul" in emisiunea Simonei Gherghe, cea mai mizera si tampita emisiune de pe "sticla" din Romania, a facut si un "pui": Mihaela Belciu, o zdreanta (am fost bland, asta chiar nu e jignire adevarata, e purul adevar) care il "alinta" pe analfabetul de Ghita Ciobanul, cel mai cunoscut om din tara, miezul din dodoasca, superbul fauritor de branza, prietenul cel mai bun am mioarelor in creierul muntilor si vedeta incontestabila a unei companii de telefonie mobila.
     Am stat putin si am reflectat..Nu e vina lui ca e cioban, ca e prost ca noaptea si ca a ajuns vedeta. Pana la urma are toate "calitatile" necesare sa reuseasca in "soubiz" !  Nicaieri in lumea asta nu am vazut o reclama la o companie de telefonie mobila care sa foloseasca un cioban ordinar. Cand altii isi fac reclame cu tehnologii uimitoare, cladiri desprinse din mintile sclipitoare ale unor arhitecti, design-uri futuriste, compania din Romania foloseste intoarcerea la origini. Ca de, nu poti sa pazesti oile daca nu ai 1 giga de net pe tableta sau pe smartphone. Dar aici nu poti sa arunci vina pe o companie care nu face altceva decat sa ofere ceea ce vor oamenii. Iar romanii vor prostie, prostie si iar prostie !!! Toti prostii sa apeleze la ei !! Ghita Ciobanul are si pagina de facebook si are, atentie, 483.000 de like-uri !!! Biblioteca Nationala a Romaniei are 915, echipa Dinamo are 160.000 de fani (am pus o echipa de fotbal, ca de, "razboiul" e mare la capitolul asta), pagina "fraierului" de Eminescu are 277.000.. Si exemplele pot continua, Ghita oricum "da clasa" la multe pagini. Mi-l si imaginez cum sta tolanit vara printre cacareze de oaie si citeste preocupat de pe tableta ultimele stiri de pe Wall Street. Atat de smecher e Ghita incat insusi Dottore Ponta a vrut sa se traga in poza cu el ! 

     Si acum vine intrebarea: ce am cu bietul Ghita? Raspunsul e simplu: n-am nimic cu el, ceea ce ma framanta este prostia care bantuie tara asta. Vrem un trai mai bun, vrem sa evoluam dar sute de mii de oameni au ca idol un analfabet. Oamenii sunt interesati sa vada ce a mai supt o fosta gagica a lui Ogica (va dati seama, esti vedeta in tara asta DACA ai desfacut cracii in patul lui Ogica), sunt interesati sa vada in prime time un divort al unor "vedete" sau cat de scurta a fost rochita unei maimute siliconate pozata intr-un club, "din greseala", normal. Atunci ce mai ramane, daca multi tineri (ca se presupune ca astia folosesc cu precadere internetul) au asemenea idoli? O mare de pensionari saraci care isi vand sufletul pentru o sticla de ulei si un kilogram de orez? O mare de oameni plafonati care au pierdut batalia cu viata si nu ii mai intereseaza altceva decat sa aiba o "cinzeaca" pe masa sau sa se uite seara la Suleiman magnificul? Trist, foarte trist...


                                                    "La un moment dat, speranta moare ultima, pacat, ar trebui sa moara prima e mai usor de uitat" - Grasu XXL.

No comments:

Post a Comment