Thursday, April 24, 2014

Vrajitoare vs popi

    Navigand azi pe un site de sport, am vazut un titlu catre alt site care mi-a luat ochii, nu atat prin prisma personajului din descriere, pe care il detest la culme, cat mai ales datorita sumei care aparea acolo. Asa ca mi-am calcat pe inima si am dat click. Pe langa deja celebra introducere "soc, bomba, grenada sau cutremur", am aflat ca Oana Zavoranu le cere vrajitoarelor 450.000 de euro, ca sa le scape de puscarie !!! Am zis ba ce dracu, de obicei fraierii dau bani la vrajitoare, nu invers. Bun, am facut niste "sapaturi" si am aflat ca fraiera, pardon, Oana, cotizase de cativa ani la vrajitoarele Vanessa si Melissa (ce duo, ce potrivire de nume, de meserie, zici ca e cuplul Tiriac - Nastase in vremurile bune) cu zeci daca nu chiar sute de mii de euro dupa cum spun avocatii. Motivul? Sa o scape de vraja numita Pepe ! :)) Pana la urma, cu bruma aia de creier pe care o poseda, si-a dat si ea seama ca vraja nu mai dispare domne ! Asa ca le-a dat in judecata pe vrajitoare si acum le cere prejudicii de aproape "juma' de bulion de ieuro manca-ti-as". Bineinteles, alea nu au nimic pe numele lor, cred ca nici hainele de pe ele nu sunt ale lor. Pai ori suntem vrajitoare smechere ori nu mai suntem.


     Acum intrebarile care se pun sunt: cum demonstrezi ca vrajitoarele te-au inselat? Ce trebuia sa faca disperata asta, sa-l uite instant pe latino lover? Se da si manual de instructiuni la o vraja? E clar ca aici vrajile nu merg ca-n Harry Potter, dar daca peste cateva luni se loveste la cap inteligenta asta si apare o amnezie si Pepe este uitat? Nu pot sa zica si vrajitoarele ca au "livrat" ce au promis? Daca aveam vreo putere in tara asta, le absolveam de orice vina pe asa zisele vrajitoare, pe cuvant. Prostia trebuie platita scump, cat mai scump posibil, doar asa te poti vindeca de ea, ca e clar ca nu se poate cu vorba buna. Asa, daca te ustura la buzunar, poate realizezi ce imbecilitate ai facut. Zavoranu s-a dus de buna voie la vrajitoare, nu avea vreo dovada negru pe alb ca asa ceva functioneaza. Dar in mintea ei, credea cu taria ca "this is the way" ! Sunt sigur ca cineva a incercat sa o convinga sa nu arunce banii de pomana, dar degeaba. Atunci pentru ce sa le pedepsesti pe alea? "Nu e prost cine cere, e prost cine da" spune o vorba din batrani. 

   E clar ca "vrajitoarele" astea prostesc oamenii si ii fac de bani. Ce nu inteleg eu este de ce sunt trase la raspundere, in timp ce popii si biserica inghit anual zeci de milioane de euro din banii statului, adica ai nostri? Si ei se ocupa de magie, numai ca nu folosesc cuvantul asta (cuvantul potrivit ar fi la fel ca la vrajitoare: vrajeala !) Dar de, daca lucrezi cu statul, esti mai tare decat insusi Gandalf: sugi milioane de euro si in loc sa te blameze lumea, iti pupa mana. Ba chiar cotizeaza din plin la "cutia milei". Intr-o piserica poleita cu aur, unde vin toti sarmanii si muritorii de foame, exista o cutie a milei, pentru "sarmanii" popi !

No comments:

Post a Comment